Thursday, October 15, 2009

Gullunge

Igår var vi hos moster Linda och hämtade väskan.
Skulle eg åkt till växer och åka runt lite men vädret gjorde att jag bara ville hem.

Första gången i nya overallen. Känns dock som att det är alldeles för varmt för overall men alldeles för kallt utan. Vet inte riktigt vad jag ska göra...

Nu ska vi snart sova. När jag åkte o tränade så hade Molly ett par lila byxor på sig som matchade det lila hjärtat som är på tröjan. När jag kommer hem har hon ett par vita på sig. Stör mig när det inte matchar... Det som hänt är att Andreas bytt blöja och glömt bort vilka byxor som hon hade. I stället för att tänka logiskt så tar han de vita. Det är inte lätt att bli gammal o glömsk... Men jag älskar min kung ändå.

2 comments:

Anonymous said...

Ha ha! Precis sån är jag oxå, blir helt allergisk om J tagit på henne omatchat eller strumpor i helt fel färg... Sånt får man väl släppa sen när han ska vara hemma med henne. ;)
Kram, Terése

Mobergs flickor said...

Män säger jag bara... =) Förstår inte hur man INTE kan komma ihåg och ta på vad de hade innan blöjbytet. =) Ses gärna snart igen. KRAMAR