Monday, November 2, 2009

Hipp Hurra


I fredag fyllde min syster Linda 30.
Grattis!

Molly och morfar.

Molly och pappa.

Molly har redan insett att när vi tar fram kamera, mobil eller ngt annat som blixtrar så ska man skratta och le. Hon vet redan nu hur hon ska göra inför kameran, låtsas-skratta. =O) Tyvärr så hinner jag aldrig få det bästa på kort. Än så länge har hon inte förstått att det tar ett tag innan kortet tas. Min pussgurka.


Syster och pappa.

Jonathan.

Vår underbara och vackra mamma.

Magnus

Min moster Sussi.

Min älskade lillebror Filip som inte är så liten längre...



Jag fick vara framför kameran.



Min kusin Mikaela.

Lindas Markus.

Morfar kan hjälpa till att mata.


Hon fick alldeles för mkt presenter... =O)


Min yngsta kusin Tim.

Min morbror Stefan.

Kusin-kärlek.

Mamma håller tal, typ...


Hipp hipp hurra!



King vill ju också vara med och öppna.

Så roligt med present-papper och -snöre.



1 comment:

medelåldershaggan said...

Tack för att du gjorde min dag speciell..love you!