Monday, December 28, 2009

Julaftons morgon

På morgonen när Molly vaknat hämtade vi in henne till oss och då fick hon sin första julklapp ngnsin. Hon blev faktiskt jätteglad och tacksam. Hon tittade på oss med undrande blick: - Är det till mig???





För ca en vecka sedan kopierade jag över kort från kameran till datorn, ca 100 st... Därefter tömde jag hela minneskortet då det var fullt och allt fanns på datorn. Problemet var att alla de senaste korten hade inte kommit med utan endast detta ovan som är från när vi var på jul-lunch med mitt jobb. Vi håller på att hitta ett system som kan återställa minneskortet. Vi har hittat men som sen kostar om man vill spara korten och det vill vi men inte betala mellan 3-400 kr för det... Jag håller tummarna iaf och är det ngn som har idéer så är det bara att höra av sig.


No comments: