Thursday, July 16, 2009

Sista för denna gången. Stranden!!!

Idag har vi vart på stranden, Granudden i Färjestaden. Det var mamma Jag, Molly, Pappa Andreas och Morbror Filip. Molly tycker att det är underbart i sitt strandtält och lyckas ta sig överallt på mindre än en sekund.



Mitt gos.




Så kul var det. Trodde inte att jag kunde känna så mkt kärlek för ngn som jag gör för Molly.


Pappan solar. Kan behövas då han suttit instängd på jobbet och hittills bara haft moln och regn på sin semester. Älskar dig min skatt.

2 comments:

Linda said...

Hon är förbaskat söt din unge!! Kan inte slita ögonen ifrån henne *S*

Du får bestämma dig när du vill Fia;) Jag bestämde mig nu iaf för att baka egna tårtor:) Så är du pigg är det bar att dyka upp, Carro kommer också! Är du däremot bakis så träffas vi en annan dag:)

Massa kramar

Pia Aydemir said...

hej gumman..kul att läsa din blogg, se din lälla tös..hon är ju så söt!:)
Vad har du för vikt o längd på henne nu? ..emir växer på så det knakar, han blir ju 3 mån nu om 1,5 vecka och var senast 63cm lång och vägde: 6100gram..riktig tjockis..hehe men han föddes ju stoor med:P

Läs min nya blogg om du vill på: www.metrobloggen.se/piaayd

Kram Pia