Thursday, July 16, 2009

Sen kom då möhippan.

Efter mkt planering så kom äntligen dagen för Malins möhippa, den 5 juli. Jag har lagt upp mkt kort men det finns så många fler. Det går ju tyvärr inte att lägga upp alla.


Jag , Sanna och gänget väntar på att Malin ska dyka upp på sin vanliga morgonpromenad.



Hon blev väldigt paff och var inte beredd på det. Tyvärr finns ing bild på när vi hoppar fram och skriker. Den skräcken som var i Malins ansikte går tyvärr inte att berätta i ord. Mkt lyckat!!!





Dags-outfiten på och massa rosé-bubbel.



Vi måste ju ha lite frukost innan vi ger oss iväg och då passar seven elevens mackor perfekt.


Så fin hon är i Nybban.



Fest-skorna på.



Självklart så vann ju den blivande brudens lag och där var jag med. =O)



Väl på strand så var det dags att hotta till sig lite så håret åkte fram.


Bruden + Tärnor = Sant


Min fina, fina, underbara, snälla och förlåtande Sannur.
Älskar dig!!!



På scenen blev det främling.


En trött brud i lyx-förpackning.




Nu är även kvälls-outfiten på.



Nu är det dags för mat och fest.


4 comments:

Malin said...

HAHAHAHAHA du söte tid!!!

Mobergs flickor said...

Hihihihi du ska få se alla kort sen. =O) Jag tycker att du var underbart vacker hela tiden. KRAM

Evelinas blogg said...

Vilken tapper brud! Leende på leende trots kidnappning och allt! Underbart!

Mobergs flickor said...

Visst är det. =O) Trots lite trötthet så piggnade hon till och hade roligt!!! Verkligen tappert!!!