Wednesday, August 19, 2009

ÅHH


HATAR DEN ÄCKLIGA HELVETES-SOPPAN!
VILL HA MAAAT!!!

8 comments:

Sanna said...

Puss!

andreas said...

Ska vi bilda klubb!?!?!? INte mycket kvar nu, sen har vi klippt 8 liter av helvetes-skiten!!! Sen kan vi börja äta normalt nyttigt efter det!

Malin said...

Vad ni är duktiga!!!!Kämpa på!

Mobergs flickor said...

Tack tack!!! Ikväll ska den ta SLUUUT!!!

Andreas said...

OM den tar slut så kommer den för alltid hjälpa oss att hålla motionera tillräckligt och äta mindre portioner. Ty jag gör vad som helst för att slippa bli så tjock att jag måste äta den igen!!!

Mitt liv som Caroline said...

vad är det för soppa?

Linda said...

Vad ni är duktiga:)

Jag kan ta dejten vilken dag som helst, går ju bara hemma och ugglar:D Bestäm du min kära Fia :D

Mobergs flickor said...

Det är n helvetes-soppa på kål och lök i massor o sen lite annat. Så ska man gå ner massa och ju mer man äter desto mer går man ner. Problemet är att efter första portionen så är det super-äcklig!!! ALDRIG MER! Nu ska jag äta tonfisksallad. KRAM