Tuesday, August 11, 2009

Synd...

Synd om människor som inte har ngt liv.
Synd om människor som formats av sin uppväxt så brutalt.
Som inte har ngn lycka och aldrig kommer att få.
Som har så surt i sitt liv att den måste provocera.
Som tror att den är tuffast i hela världen.
Verkligen synd om den som inte kan eller vågar stå för det den tycker.
Synd att det finns folk som du som gör att man måste spåra vem som besöker ens blogg.


Att du ens reagerar på det sättet frågar mig vem det är som är sjuk.
Använda sådana ord om ett litet barn tycker jag inte heller är särskilt bra.

Men.., tack och lov så är jag inte du!
Jag hoppas verkligen att du inte finns i min närhet på ngt sätt!


6 comments:

Linda said...

Usch då låter otrevligt. Sådana ska du inte ha i din närhet. Massa kramar

Emma said...

Usch o fy!
Kram till dig.

Sanna said...

Finner inga ord! Puss på er!

Cissi said...

Vad har hänt? :/ puss

andreas said...

Undrar om det är avund eller brist på ett eget liv som driver en sådan människa?
Inte ens värt att bli förbannad. Tycker mest synd om sådana patetiska (inte i den positiva ursprungsbemärkelsen) ynkryggar!

Glitterskvätt said...

Fy va vidrigt! Men det är bara att inse att det finns gott om idioter!