Thursday, June 4, 2009

Har ju glömt att infa

I måndags var jag och mina mammor på byttan utan bebisar. Det var mkt trevligt och ska absolut göras igen. Elin, min knådare, fick tyvärr gå hem tidigare pga hungrit barn men blir desto längre nästa gång, hoppas jag. Jag var dock den enda som förtärde lite starkare dryck då alla de andra är ammande mammor. Det beställdes in alkoholfria drycker hejvilt. =O)

I går var Erika här och drack te. Jag drack ett halvt glas rosé, mumma. Erika skulle gå hem lagom till greys men fastnade. Efter tredje avsnitten som jag tvingat henne att titta på så har hon äntligen blivit fast i denna underbara serie. Riktigt bra igår!

Idag har Sanna, som sagt vart här och hjälpt mig med telen och bloggen.

I morgon ska jag och Molly till krusentiernska trädgården med de andra mammorna och bebisarna. Ska även in till jobbet en snabbis och Hanna ska antagligen komma hit och fika.

PUSS PUSS

No comments: