Wednesday, June 17, 2009

Idag har jag och Molly vart ute i Smedby och fikat med två av mina barndomsvänner, eller så mkt barn var vi kanske inte men typ. Det var Carro med Freija och Linda, Cornelia och magen och sen vi då så klart. Vi var hemma hos Linda och hon bjöd på en underbar pastasallad som jag ska stjäla receptet på. Carro hade bakat björnbärs-paj som var jättegod men jag var så mätt så jag kunde inte äta upp. =O) Det var väldigt väldigt trevligt och ska absolut göras om ifall de vill. Kändes precis som förr fast vuxet, men ändå inte...

Det är lite komiskt. Vi alla tre är tillsammans med män som har Andreas som förnamn.
Även min nära vän Rebecca har en Andreas och flera på jobbet, coolt...

Tack Linda och Carro för en underbar dag. Nästa gång får vi ta hos Carro eller mig.


Cornelia var väldigt intresserad av Molly och Freija.
Hon kommer att bli en underbar storasyster.


Carro och Freija


Freija tycker om vattenmelon. Linda har cravings för vattenmelon nu under graviditeten så jag tog med lite då min Andreas hade köpt en dunder-melon. =O)


Linda med sin underbara mage som snart ska försvinna.


Världens goaste barnvakt. =O)

1 comment:

Mitt liv som Caroline said...

Tack själv, hade jättetrevligt! (Fast dotra min stavar sitt namn med ij dvs Freija ;-) Jag funderade på att vi kanske kunde göra om det redan på onsdag i nästa vecka, hur låter det för dig och Molly? Linda kunde om hon inte fått bebis förstås ;-) Kram