Wednesday, June 3, 2009

Helgen

I fredags på dagen påtade jag i min "trädgård". Det blev väldigt fint. Gör ju så stor skillnad. På kvällen tog jag och Andreas det lungt. Lagade en god middag och drack gott vin.
(Tyckte att vinet först smakade illa men har vant mig. Nu är det ett mkt gott rosé-vin.)
Senare på kvällen tittade Erika förbi, hon var mans-ledig, och tog några glas. Pratade mkt om hus då Erika och Anton letar och Andreas börjar bli intresserad.

I Lördags fyllde Andreas år! Började dagen med en promenix till Maxi. Åt en fantastisk frukost. Sen blev det städning och förberedning för födelsedagsfika. Jag bakade två tårtor, den ena var med jordgubbar och den andra med gul och grön kiwi. Mkt gott! Andreas fick fina saker. Bla en jättefin fotoram, böcker, strumpor, cigarr, tobak och så till sin vattenpipa, en chili-buske och en väska med flug-bindar-grejer mm. På kvällen kom Johan och Sanna förbi. Drack lite vin och kollade på deras kort från NY-resan. Molly fick en liten underbar rosa body med texten I Love NY, så klart!!!

I Söndags var det mors dag och jag fick ett kort, ett bälte och en pilatesboll.
Tack min underbara prinsessa!!!

No comments: