Tuesday, June 30, 2009

Poolpartaj hos Malin

På Lördagen var vi tjejer bjudna till partaj hos underbara Malin. Vi välkomnades med lite rosé-bubbel med jordgubbe i. Riktigt fint!


Sanna, Jag och Malin (the värdinna)


Sanna och Malin på soldäcken eller vad man säger.


The POOL!!!


Malin hade fixat en underbart god middag med grillat kött, nypotatis, rödvin och andra gottigheter.


Erika


Malin


Jag om ni inte ser det


Sanna


Jag var den första som hoppade i bikinin och tog ett dopp. Det var underbart och varmt, 30 grader var det i poolen.


Inte helt fel att sitt i poolen med ett glas rödvin i handen och bara njuta i den varma sommar-kvällen.


Erika, Malin och jag var de som badade. Sanna var fotograf då hon hade "glömt" sin biini pga av MKT bränna tidigare på dagen. Tack för de fina korten!


Jag och Malin


Sen blev det spel, spel och mera spel. Jag och Sanna mot Erika och Malin. Dessvärre blev vi ngt besegrade.


Sann, Erika och Törley


Jag, Malin och Törleyn, så klart.


Jag och min darling Erika


Erika är inte den enda som börjar att bli trött men vi har ju inte hunnit med ngn singstar ännu.


Lite singstar blev det innan vi höll på att somna och taxi beställdes.


Tack Malin för en underbar kväll!

Tack alla ni för det bästa sällskap man kan ha.

PUSSAR TILL ER ALLA!!!


5 comments:

Sanna said...

Åhhhhh så roligt det var!! Jag längtar tills nästa gång! :o) Pussen!

Mobergs flickor said...

Jag määä!!! Kan kanske vara hos ngn annan nästa gång. Får ju i så fall köpa en liten pool vi kan svalka fötterna i. Annars blir det ju ing poolparty!!! Hahahaha

Linda said...

Ohh jag vill också dricka vin och bada pool;) Fast jag får väl vänta med sådana saker tills nästa sommar.

Vilken superdag ni fick:D

Mobergs flickor said...

Ja det var verkligen kul. Nästa sommar så får du. =O) Det går fort tyvärr. KRAM

Malin said...

Vilka härliga goa bilder! Tack själva för en toppenkväll. Det gör vi om snart igen!!!!!! KRAM