Monday, June 15, 2009

Krusentiernska trädgården...

Idag är morbror Filip på besök och jag hade tänkt att vi skulle gå till Skälby. Men jag kom på att jag skulle fått ha solen i ryggen hela vägen dit och vill inte slösa på soltimmarna. Så jag bestämde att vi skulle gå till trädgården i stället. Det blev premiär för min del då jag aldrig har vart där innan, fy skäms... Väl där så träffade vi Anna och Therese med Mollys kompisar Albin och Stella. Molly var tyvärr inte intresserad av detta. Hon hade ätit relativt nyligen så det enda som egentligen kunde vara orsaken var sömn men sova där ville vi INTE!!! Tillslut så gav jag upp, eller ganska tidigt, så vi gick hem. Halv-vägs hem så hade Molly deckat och jag har inte långt hem därifrån. Jag hade kunnat vända men struntade i det och i stället så fick jag lite sol på mig medans Molly sov. Tack för idag Molly!!! =O)


Hahahaha man ser rätt in i hjärnan på mig, genom mina ojämna näsborrar. Hihihihi

4 comments:

Sanna said...

Jävla fusk!

Anonymous said...

Det där så riktigt skönt ut...avis!
Pussa din fantastiskt söta dotter från mig =)

Kram Rebecca

Mobergs flickor said...

Hihihihihi det är inte fusk ju. Skaffa en mammasommar du med. =O)

ska pussa ihjäl henne från dig, nästan. Skynda dig hem till staden nu, saknar dig ju.

Mitt liv som Caroline said...

Haha ja vin fick jag juh på lördagen :-) Vi kunde va hemma hos LInda på onsdag. Jag går dit mellan 11 och 12, ok för dig? Vet du var hon bor eller ska jag möta dig nån stans? Buss eller bil? Kram